Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 8.359 inclusief BTW en BPM. De HYUNDAI I 10 is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 156 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 8.359 |
Datum eerste toelating | 13 april 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 april 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 juli 2019 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Aantal eigenaren | 2 |
Motorcode | G4HG-5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Massa leeg | 880 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 3.585 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 156 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,2 s |
Maximum vermogen | 51 kW / 69 pk |
Maximum koppel | 99 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.