
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006 en is nu 19 jaar en 7 maanden oud. In juli 2008 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 111 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 186 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,5 l/100 km. De CLIO is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 205 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Emmeloord met een kilometerstand van 192.988 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.224 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 april 2006 |
| Datum eerste registratie Nederland | 15 juli 2008 |
| Datum laatste tenaamstelling | 18 november 2025 |
| APK melddatum | 4 juni 2025 |
| APK vervaldatum | 14 juni 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 7 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K4M C8 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 82 kW / 111 pk |
| Geluidsniveau stationair | 82 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 179 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.155 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.670 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Lengte | 3.986 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 186 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
| Maximum vermogen | 82 kW / 112 pk |
| Maximum koppel | 151 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 56 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


