Kenteken Check 01-LGZ-9
FORD-CNG-TECHNIK FOCUS | 2010
Deze FORD-CNG-TECHNIK FOCUS werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.240 inclusief BTW en BPM. De FORD-CNG-TECHNIK FOCUS is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 140 pk lpgmotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD-CNG-TECHNIK heeft een topsnelheid van 206 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,3 l/100 km.
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD-CNG-TECHNIK |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | lpg |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 6.085 |
Nieuwprijs | € 32.240 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 april 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 april 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 september 2024 |
APK melddatum | 9 april 2024 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | by r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | SYDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1999 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.319 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.895 kg |
Voorasdruk | 955 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 675 kg |
Lengte | 4.597 mm |
Breedte | 1.839 mm |
Hoogte | 1.537 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 206 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 185 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 503 - 1546 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel carrosserievormen
- +Breed motorisch aanbod
- -Roest
- -Elektronicaproblemen
- -Ruimte in cabriolet
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus Econetic (2008) - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD-CNG-TECHNIK

01-LGZ-9
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.