- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 00-KRD-4
RENAULT CLIO | 2010
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.160 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 167 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De CLIO is 1.848 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig, 5 versnellingen |
BPM | € 2.764 |
Nieuwprijs | € 16.160 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 20 januari 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 januari 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 mei 2020 |
APK melddatum | 28 september 2023 |
APK vervaldatum | 11 oktober 2024 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | D4F D7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1149 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 14% |
Energielabel | B |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.085 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.598 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 890 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 4.233 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.518 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 167 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,6 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 105 Nm |
Draaicirkel | 10,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 439 - 1277 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Estate 1.2 16V 75 Expression09 - 10BH5STA
- Clio Estate 1.2 16V 75 Dynamique09 - 10BH5STA
- Clio Estate 1.2 16V 75 Special Line09 - 10BH5STA
- Clio Estate 1.2 16V 75 Sélection Business09 - 11BH5STA
- Clio Estate 1.2 16V 75 Authentique10 - 13BH5STA
- Clio Estate 1.2 16V 75 Collection10 - 13BH5STA
- Clio Estate 1.2 16V 75 20th Anniversary10 - 11BH5STA
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

00-KRD-4
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.