AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
VW Golf GT/Fiat Bravo T-Jet/Opel Astra Turbo
Kleinkunst
'Hoe kleiner, hoe fijner' lijkt de nieuwe lijfspreuk van de motorenbouwers. Een 1.4-tje levert tegenwoordig dezelfde (of betere) prestaties als een dikke tweeliter, met dank aan turbo's en compressoren. Hoe gedragen deze technische hoogstandjes zich in middenklassers als de Volkswagen Golf, Opel Astra en de nieuwe Fiat Bravo?
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Fiat Bravo 1.4i Edizione Prima 5-Deurs 6-Bak 90 PK. Slechts 114.000 KM !!! Zeer fijn rijdende auto !!
- 2007
- 114.081 km
€ 2.950

Fiat Bravo 1.4 T-Jet Edizione Sport Cruise, Lichtmetaal, Nette auto, NL Auto
- 2010
- 187.599 km
€ 4.490

Fiat Bravo 1.4 Edizione Prima - Cruise Control - Airconditioning - Parkeercamera
- 2008
- 164.951 km
€ 3.945
Lees ook
Nieuws
Een gezinsauto voor € 5.000. Wat kun je dan kopen?
Mijn eerste auto
Omdat een GTI uit den boze was kocht Jerome deze Golf II 1.8 als eerste auto
Nieuws
Plug-in hybride Opel Astra: sterker, sneller én groter elektrisch bereik
Reportage