AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Smart Hybrid - Op de Rollenbank
De box van Pandora
25 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Het is een koud kunstje om een turbomotor meer vermogen te laten leveren en daarmee heb je voor relatief weinig geld extra pk’s en extra koppel. Stephan Severs kon die verleiding niet weerstaan en liet een powerbox in zijn net aangeschafte Vitara schroeven. Weggegooid geld of een topdeal?
Signalement
Merk | Suzuki |
---|---|
Model | Vitara 1.4 Boosterjet Smart Hybrid Comfort |
Carrosserie | 5-deurs, suv |
Transmissie | 6 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Nieuwprijs | € 27.925 |
Specificaties
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. in lijn, mild-hybrid |
Cilinderinhoud | 1.373 cc |
Maximaal vermogen | 95 kW / 129 pk bij 5.500 tpm |
Maximaal koppel | 235 Nm bij 2.000 tpm |
Inhoud brandstoftank | 47 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.170 mm / 1.775 mm / 1.595 mm |
Wielbasis | 2.500 mm |
Massa leeg | 1.140 kg |
Laadvermogen | 630 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.500 kg / 600 kg |
Banden | 215/60R16Prijzen |
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,5 s |
Brandstofverbruik | 5,4 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 121 g/km |
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Duurtest
Zo komt de Suzuki Vitara uit de 100.000 kilometertest
Hybride auto's
Dit zijn de beste hybride auto’s tot 35.000 euro
Praktijkervaring
Praktijkervaring Suzuki Vitara: hoe presteert-ie in zijn nieuwe rol?
Nieuws
Lezersreacties (25) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.