AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hyundai Ioniq Plug-in Hybrid
Ioniq voor rekenaars
Er is geen auto op de markt met zo veel verschillende soorten aandrijflijnen als de Hyundai iOniq. Naast de Hybrid en de Electric biedt Hyundai nu ook de derde variant, de plug-in hybride. De PHEV biedt meer mogelijkheden dan de gewone hybride en de geheel elektrische versie en laat je daardoor bewuster nadenken over hoe je hem gebruikt.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Signalement
Merk | Hyundai |
---|---|
Model | Ioniq 1.6 GDI PHEV Premium |
Carrosserie | 5-deurs, hatchback |
Transmissie | 6 versnellingen, automaat met dubbele koppeling |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Nieuwprijs | € 35.467 |
Specificaties
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. in lijn, hybride |
Cilinderinhoud | 1.580 cc |
Maximaal vermogen | 104 kW / 141 pk bij 5.700 tpm |
Maximaal koppel | 265 Nm bij 4.000 tpm |
Accu capaciteit (bruto) | 9 kWh |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.470 mm / 1.820 mm / 1.450 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Massa leeg | 1.470 kg |
Laadvermogen | 500 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 750 kg / 0 kg |
Banden | 205/55R16Prijzen |
Topsnelheid | 178 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Brandstofverbruik | 1,1 l/100km |
CO2-uitstoot | 26 g/km |