Volvo scherpt uitrusting V40 aan
Uitzwaai-uitvoeringen
De V40 is in drie uitvoeringen leverbaar: Polar, Polar+ en Polar+ Sport. De opgehoogde V40 Cross Country is er echter alleen als Polar+ Luxury. Standaard vinden Thor's Hammer-dagrijverlichting, ledkoplampen, de Geartronic-automaat en een half leren interieur hun weg naar de Polar. Degene die nu een handtekening onder het koopcontract voor een V40 zet, beschikt daarna standaard over een regensensor en elektrisch inklapbare buitenspiegels. Voor € 2.000 extra biedt Volvo de Polar+ aan met standaard navigatie, parkeerhulp achter, klimaatregeling over twee zones en verwarmbare voorstoelen. Beide uitvoeringen zijn leverbaar met de T2-benzinemotor met 122 pk in het vooronder.
Een stapje hoger bevindt zich de Polar+ Sport die naast meer paardenkrachten (152 pk) ook een sportiever R-Design uiterlijk heeft. Deze is ook als enige leverbaar met een 150 pk sterke D3-dieselmotor. Samen met de Cross Country is de Polar+ Sport standaard voorzien van DAB+, een panoramisch dak en meer parkeerhulp in de vorm van verschillende camera's. Een Volvo V40 Polar verlaat de showroom na een minimale investering van € 28.495, de Polar+ heeft een vanafprijs van € 30.495. De topversie van de V40 heeft een prijskaartje van
€ 31.995, de Cross Country kost € 1.000 extra. Dieselen kan vanaf € 36.495. De vernieuwde Polar-versies zijn per direct te bestellen. Aannemelijk is dat dit Volvo's afscheidsfeestje voor de huidige V40 is, want over niet al te lange tijd verwachten we een geheel nieuwe generatie van Volvo's kleinste model.
Uitgelicht aanbod

Volvo V40 T3 Aut-6 Polar+ Luxury Summum | Panorama dak | Stoelverwarming voor | Harman Kardon audio | Parkassist voor & achter | Parkassist camera | Keyless entry | Afneembare trekhaak | Lederen interieur | DAB + | Climate Control | Automatisch inparkeren |
- 2019
- 72.742 km

Volvo V40 T2 122pk Nordic+ / ACC / BLIS / LED / Lane Assist / Stoelverwarming / Standkachel / Verw. Voorruit / Navigatie /
- 2018
- 50.895 km

Volvo V40 2.0 T3 Dynamic Edition
- 2018
- 71.803 km
Lees ook

Praktijkervaring Honda Jazz: eigenaren over hun hybride mini-MPV

Designreview Volvo C40: ‘voldoet aan alle verwachtingen, en dat is een probleem’

De Citroën Méhari is 55: op pad met de leukste badeend

Deze topsedan van Nissan uit 1985 was geavanceerder dan de Audi V8

Alfa Romeo Giulia - Back to Basics

Citroën LNA (1981) - In het Wild
Lezersreacties (22) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.