AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Startech pept Jeep Wrangler op
De Wrangler was tot nu toe onontgonnen terrein voor de tuners, maar Startech doorbreekt de radiostilte rondom de robuuste Jeep.
De Wrangler was tot nu toe onontgonnen terrein voor de tuners, maar Startech doorbreekt de radiostilte rondom de robuuste Jeep.
Het gaat om uiterlijke wijzigingen: om te beginnen nieuwe 20 inch lichtmetalen wielen. Verder biedt Startech talrijke roestvrijstalen elementen aan om de Wrangler op te sieren. De Duitse tuner heeft onder andere treeplanken en een sierelement voor de bedekking van het reservewiel ontwikkeld. Een verchroomd uitlaatsysteem geeft de achterzijde van de Jeep een stoerder aanzien. Tegelijkertijd krijgt de terreinauto een voller motorgeluid en neemt het vermogen toe. Hoeveel pk's het oplevert, meldt Startech niet.
Ook het interieur ontkomt niet aan het enthousiasme van de mannen van de tuner. Het meest in het oog springt het speciale stuurwiel. Overigens kunnen klanten in overleg met Startech het hele interieur van de Jeep 'customizen' met speciale bekleding.
Het Duitse Startech is onderdeel van Mercedes-oppomper Brabus en gespecialiseerd in auto's van het vroegere zusterconcern Chrysler.
Ook het interieur ontkomt niet aan het enthousiasme van de mannen van de tuner. Het meest in het oog springt het speciale stuurwiel. Overigens kunnen klanten in overleg met Startech het hele interieur van de Jeep 'customizen' met speciale bekleding.
Het Duitse Startech is onderdeel van Mercedes-oppomper Brabus en gespecialiseerd in auto's van het vroegere zusterconcern Chrysler.
Plaats een reactie