AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Nieuwe motor voor Fiat Bravo
13
Fiat doet het rustig aan op de Autosalon van Parijs. Toch is er wel degelijk nieuws in de vorm van een nieuwe Multijet voor de Bravo.
De 2,0-liter turbodiesel heeft een vermogen van 165 pk en wordt daarmee de nieuwe topmotor van de Bravo-reeks. Het model komt op de markt met de Sport-uitmonstering. Deze Bravo is voorzien van 18 inch lichtmetaal, rode remklauwen, een achterspoiler, side skirts, een sportief interieur, aluminium sportpedalen; het stuur de pookknop en de greep van de handrem zijn met leer afgewerkt.
De prijs van de Bravo 2.0 Multijet Sport is nog niet bekend. De overige Fiat-primeurs op de Autosalon van Parijs zijn de Fiorino Qubo en de Pur-O2-modellen. De Pur-O2-lijn bestaat uit zuinige versies van bestaande Fiats en is dus te vergelijken met de Bluemotions, Ecoflexen, Ecomotives en Econetics van deze wereld.
De prijs van de Bravo 2.0 Multijet Sport is nog niet bekend. De overige Fiat-primeurs op de Autosalon van Parijs zijn de Fiorino Qubo en de Pur-O2-modellen. De Pur-O2-lijn bestaat uit zuinige versies van bestaande Fiats en is dus te vergelijken met de Bluemotions, Ecoflexen, Ecomotives en Econetics van deze wereld.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Achtergrond
De Fiat Bravo en Brava leken veelbelovend maar werden voetnoten in de geschiedenis
Op Zoek Naar
Een keurig, betaalbaar OV-alternatief voor €5.500: de Corolla is nog betrouwbaar ook
Praktijkervaring
Praktijkervaring Fiat Bravo: krijgt-ie de handjes op elkaar?
Praktijkverbruik
Praktijkverbruik Fiat Bravo: applaus voor het verbruik?
Nieuws