AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Nieuwe Maserati Spyder in Nederland
De vernieuwde Maserati Spyder is in Nederland gearriveerd. Het uiterlijk van de auto blijft ongemoeid, maar aan het interieur is het nodige veranderd. Ook de Cambiocorsa versnellingbak kreeg nieuwe software.
De vernieuwde Maserati Spyder is in Nederland gearriveerd. Het uiterlijk van de auto blijft ongemoeid, maar aan het interieur is het nodige veranderd. Ook de Cambiocorsa versnellingbak kreeg nieuwe software.
De Maserati Spyder Evoluzione, zoals de auto nu officieel heet, heeft nieuwe hoogpolige tapijten en interieurelementen die naar keuze in bordeauxrood of grijs worden geleverd. In het dashboard zit een infocenter met een 5,8 inch kleurenscherm waarmee de muziek, boordcomputer en klimaatregeling kunnen worden geregeld.
De 390 pk sterke Maserati is tevens voorzien van een aangepaste Cambiocorsa versnellingsbak. De bestuurder heeft daarbij keuzen uit vier standen: normaal, sport, auto en low grip. Die laatste biedt een automatische heuvelrem. Om de hellingproef in de Maserati helemaal vlekkeloos te laten verlopen, is ook het handremsysteem voor de Evoluzione aangepast.
Aan de Maserati Spyder Evoluzione Cambiocorsa hangt in ons land een prijskaartje van 134.600 euro.
De 390 pk sterke Maserati is tevens voorzien van een aangepaste Cambiocorsa versnellingsbak. De bestuurder heeft daarbij keuzen uit vier standen: normaal, sport, auto en low grip. Die laatste biedt een automatische heuvelrem. Om de hellingproef in de Maserati helemaal vlekkeloos te laten verlopen, is ook het handremsysteem voor de Evoluzione aangepast.
Aan de Maserati Spyder Evoluzione Cambiocorsa hangt in ons land een prijskaartje van 134.600 euro.
Plaats een reactie