AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Nieuw in Nederland: Santana
Nederland is weer een automerk rijker. Het Spaanse Santana maakt al sinds 1958 terreinauto's, de Santana PS10 is nu ook in ons land leverbaar.
Nederland is weer een automerk rijker. Het Spaanse Santana maakt al sinds 1958 terreinauto's, de Santana PS10 is nu ook in ons land leverbaar.
Onder het klassieke uiterlijk, dat veel trekjes van de Land Rover Defender vertoont, schuilt een Iveco-krachtbron. Een 2,8-liter viercilinder common rail turbodiesel met 125 pk en 275 Nm bij 1.800 toeren. Aan het uiterlijk kun je al aflezen dat de Santana een werkpaard pur sang is. Hij mag een aanhanger met een gewicht van 3,5 ton trekken en dan zelf ook nog eens beladen zijn tot 3.050 kilo. Importeur Santana Motor Benelux in Hippolytushoef vraagt 23.200 euro voor de versie op grijs kenteken. Naast de vijfdeurs Station Wagon komen er een tweedeurs pickup en een driedeurs met korte wielbasis.
Onder het klassieke uiterlijk, dat veel trekjes van de Land Rover Defender vertoont, schuilt een Iveco-krachtbron. Een 2,8-liter viercilinder common rail turbodiesel met 125 pk en 275 Nm bij 1.800 toeren. Aan het uiterlijk kun je al aflezen dat de Santana een werkpaard pur sang is. Hij mag een aanhanger met een gewicht van 3,5 ton trekken en dan zelf ook nog eens beladen zijn tot 3.050 kilo. Importeur Santana Motor Benelux in Hippolytushoef vraagt 23.200 euro voor de versie op grijs kenteken. Naast de vijfdeurs Station Wagon komen er een tweedeurs pickup en een driedeurs met korte wielbasis.
Plaats een reactie