Jaguar toont glimp van wat er komen gaat

Kunstzinnig

Jaguar teaser

Het Jaguar van straks is totaal niet meer het Jaguar van voorheen. Het heeft een nieuwe merkidentiteit gepresenteerd en tovert nu een eerste teaser uit de hoge hoed van een nieuw studiemodel. Hoewel, studiemodel...

Jaguar lijkt het liefst te hebben dat je vergeet hoe het merk zich de afgelopen 89 jaar profileerde. Jaguar is herboren en heeft met hulp van in kleurrijke kleding gestoken en van excentriek kapselwerk voorziene mensen zijn nieuwe merkidentiteit gepresenteerd. Daar horen zelfs nieuwe logo's bij. Op 2 december tovert Jaguar een eerste vooruitblik op wat er bij het merk op automobiel vlak gebeuren gaat uit de hoge hoed. Vandaag geeft het daar een eerste teaser van vrij.

Tijdens de Miami Art Week tovert Jaguar wat het zijn Design Vision Concept noemt uit de hoge hoed. De Design Vision Concept werd eerder door Jaguar omschreven als 'een kunstwerk'. Reken op een auto-achtige vorm waarmee Jaguar weggeeft wat je de komende jaren van het merk kunt verwachten. Tijdens de Miami Art Week belooft Jaguar ook "zorgvuldig samengestelde galerieruimtes te tonen waarvoor het samenwerkt met diverse opkomende kunstenaars die de Copy Nothing-filosofie van Jaguar-oprichter  Sir William Lyons delen". Zouden ze het hem gevraagd hebben?

Lezersreacties (84)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.