Honda Jazz en N-Van opgedirkt
Tweemaal jolig
Honda heeft de eerste afbeeldingen vrijgegeven van het vrolijke tweetal dat het tijdens de Tokyo Auto Salon in zijn geheel uit de doeken doet. Zowel de hier bekende Jazz als de op de Europese markt niet verkrijgbare N-Van zijn op bijzondere wijze opgetuigd.
Vrijdag tot en met zondag vindt de dit jaar louter digitaal te houden versie van de Tokyo Auto Salon plaats. Het jaarlijkse Japanse tunerwalhalla staat bomvol aangepaste auto's, waarvan een groot deel door Japanse merken zelf is aangepakt. Kort geleden konden we je al vertellen welke pracht en praal Daihatsu tijdens de Virtual Auto Salon 2021 aan de Japanse consument voorstelt en ditmaal hebben we de twee aandachtstrekkers van Honda te pakken.

Honda Jazz Crosstar (Europa)
Meer dan twee foto's schotelt Honda ons vooralsnog niet voor, al geven ze een aardige indicatie van wat het merk heeft klaargestoomd. Honda presenteert onder meer de Fit Crosstar Custom, een opgeruigde versie van de auto die wij als Jazz kennen. Ook in Nederland is de Jazz als Crosstar leverbaar, al gaat de Custom-versie met zijn all-terrainbanden, speciale voorbumper en dakdragers nog een stukje verder. De tweede aangeklede Japanner een op speciale wijze uitgedoste N-Van. De N-Van Custom 3rd Place Van, zoals Honda het wagentje noemt, is een ware vrijetijdsmachine geworden. Althans, als we de woorden van de Japanse fabrikant mogen geloven. De showauto moet "werk en hobby met elkaar verbinden." De koets lijkt van aluminium, maar of dat daadwerkelijk het geval is, zal nog moeten blijken. Wel heeft de N-Van Custom 3rd Place Van een complete minibar aan boord. Later meer!
PRIVATE LEASE Honda
Uitgelicht aanbod
Lees ook

Vernieuwde Honda Jazz vanaf bijna €32.000

Zo zuinig is de Honda Jazz 1.3 in de praktijk (versus de Hybrid)

Facelift voor hybride Honda Jazz e:HEV

Honda komt met piepkleine elektrische bedrijfswagen

Zo zuinig is de Honda Jazz 1.5 Hybrid in de praktijk

Honda Jazz e:HEV: kleine facelift en meer vermogen
Lezersreacties (11) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.