Gefacelifte Porsche Panamera Sport Turismo buiten de deur
Kleine aanpassingen
Porsche heeft voor de Panamera een bijpuntsessie in petto en dat betekent dat ook de Panamera Sport Turismo niet aan kleine, subtiele aanpassingen ontkomt. Die Panamera-variant heeft zich nu buiten de deur laten fotograferen.
Porsches huidige, tweede generatie van de Panamera stamt uit 2016 en daarmee valt het model nog lang niet te bestempelen als 'oud'. Toch staat in de ontwikkelingskamers van Porsche een gefacelift exemplaar, en dan hebben we het niet alleen over de reguliere Panamera. Ook de ruimere Sport Turismo gaat logischerwijs onder het mes. Net als bij zijn plattere broer verwachten we dat ook de Sport Turismo ander ingedeelde achterlichten.
Waarschijnlijk voert Porsche ook op motorisch vlak enkele wijzigingen door. Sterker nog, die zouden best eens ingrijpend kunnen zijn. De S- en 4S-versies zouden best eens over mild-hybrid-techniek kunnen gaan beschikken. De biturbo-2.9-V6 die Audi in de Verenigde Staten in de S6 en S7 Sportback levert, zijn immers voorzien van 48V-techniek. In Europa zijn die twee Audi's overigens uitgerust met een dieselmotor.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Porsche Panamera 2.9 4 462PK E-Hybrid / SportDesign / GTS ed. carbon *NAP*
- 2017
 - 152.000 km
 

Porsche Panamera Sport Turismo 2.9 4S 441PK / Sport Design / BOSE / PDLS+ / Sport Chrono *NAP*
- 2018
 - 113.000 km
 

Porsche Panamera Sport Turismo 4.0 Turbo S E-hybrid V8 680PK+ / CERAMIC / CARBON / LED
- 2018
 - 116.000 km
 
Lees ook

Het kan nog heftiger dan de 782 pk van de Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Cayenne en Porsche Panamera houden brandstofmotor tot ver in jaren 30

BMW M5 vs. Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid - Plug-in powerplay

Stijliconen Mercedes CLS en Porsche Panamera als begeerlijke youngtimer: CLS geboren klassieker
