Fiat Bravo wordt 'wereldauto'

Fiat Bravo
Fiat doet er alles aan om de nieuwe Bravo tot een groter succes te maken dan zijn voorganger, de Stilo. Om die reden gaat het Italiaanse merk de nieuwe compacte middenklasser op meer markten introduceren.
Fiat doet er alles aan om de nieuwe Bravo tot een groter succes te maken dan zijn voorganger, de Stilo. Om die reden gaat het Italiaanse merk de nieuwe compacte middenklasser op meer markten introduceren.
De Fiat Bravo komt naar 60 landen. Naast de gebruikelijke markten in Europa zullen ook Zuid-Amerikaanse markten (met name Brazilië) en Aziatische landen met Bravo's worden bediend.
Door het aanboren van deze nieuwe markten hoopt Fiat dit jaar 120.000 Bravo's aan de man te brengen. Een bescheiden doelstelling, want Volkswagen bouwt op jaarbasis 700.000 Golfs.
In maart toont het Italiaanse merk de Bravo voor het eerst aan het grote publiek op de Autosalon van Genève. Niet lang daarna staat Fiat's nieuwe troef in het C-segment bij de dealers.

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.