Digitaal Facebook-billboard in campagne Volvo V40

Volvo V40 billboard
Volvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboardVolvo V40 billboard
Volvo heeft een originele manier verzonnen om z'n V40 in de markt te zetten. Op een digitaal billboard langs de A13 kunnen mensen met een Facebook-account met hun foto bij een V40-advertentie komen te staan.

Via de Facebook-pagina van Volvo Cars Nederland kunnen de minder verlegen mensen onder ons hun naam en foto uploaden. Die worden dan op een groot billboard langs de A13 boven een Volvo V40-advertentie geplaatst. Er is ook een webcam gericht op het billboard, zodat Facebook-gebruikers de hele dag live mee kunnen kijken.

Uiteraard sturen de deelnemers niet alleen maar voor wat aandacht hun foto en naam op. Aan het einde van de actie op 16 september kiest Volvo winnaars voor z'n 'It's You V40 Circuit Experience'.

Voor de liefhebbers en degenen die niet 24 uur per dag over de A13 rijden of online zijn: op de Facebookpagina van Volvo Nederland is ook een enorme fotoshow te vinden van de billboards zoals die er inmiddels al zijn geweest. Een kleine greep hieruit hebben we toegevoegd aan dit bericht.

Lezersreacties (14)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.