AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
ASC Freedom: tweerichtingverkeer
ASC is het Amerikaanse bedrijf dat cabrioversies ontwikkelt voor tal van fabrikanten. In Detroit wordt een prototype onthuld van een SUV met een bijzonder dak, de ASC Freedom.
ASC is het Amerikaanse bedrijf dat cabrioversies ontwikkelt voor tal van fabrikanten. In Detroit wordt een prototype onthuld van een SUV met een bijzonder dak, de ASC Freedom.
ASC, American Sunroof Company, begon in de jaren '60 met het inbouwen van zonnedaken. Zo heeft ASC 340.000 zonnedaken geleverd voor de Honda Accord, de Toyota Celica en Solara cabrio's ontwikkeld en de zachte kap geleverd voor de BMW Z3. Maar ook op het gebied van verfraaiingssets is het bedrijf geen onbekende. Het bedrijf werd opgericht in Detroit door de Duitse ondernemer Heinz Prechter en is inmiddels gegroeid met 10 vestigingen in Amerika en Canada en één in Duitsland.
In Detroit laat ASC nu de Freedom zijn, een SUV met het eerste cabriodak ter wereld dat in twee richtingen te openen is. Op het dak van dit prototype is intussen patent aangevraagd.
ASC, American Sunroof Company, begon in de jaren '60 met het inbouwen van zonnedaken. Zo heeft ASC 340.000 zonnedaken geleverd voor de Honda Accord, de Toyota Celica en Solara cabrio's ontwikkeld en de zachte kap geleverd voor de BMW Z3. Maar ook op het gebied van verfraaiingssets is het bedrijf geen onbekende. Het bedrijf werd opgericht in Detroit door de Duitse ondernemer Heinz Prechter en is inmiddels gegroeid met 10 vestigingen in Amerika en Canada en één in Duitsland.
In Detroit laat ASC nu de Freedom zijn, een SUV met het eerste cabriodak ter wereld dat in twee richtingen te openen is. Op het dak van dit prototype is intussen patent aangevraagd.
Plaats een reactie