AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Achteruitkijkspiegel - 'Waar is de recuperatie-wipschakelaar?'
Kia EV6
48 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Marco belt vanuit de Kia EV6 met Frank om de week door te nemen. Wat bezielt Aston Martin met de DBX707? Waarom komt Skoda met een coupé-versie van de Enyaq terwijl ze hun gamma juist willen vereenvoudigen en hoe zit het met de zwanenzang van de ooit zo populaire diesels?
Signalement
Merk | Kia |
---|---|
Model | EV6 77.4kWh GT-Line |
Carrosserie | 5-deurs, suv |
Transmissie | automaat |
Aandrijving | achterwielaandrijving |
Prijs | € 61.265 |
Specificaties
Brandstof | elektrisch |
Motor | 1 elektromotor |
Maximaal vermogen | 168 kW / 229 pk |
Maximaal koppel | 350 Nm |
Accu capaciteit (bruto) | 77 kWh |
Lengte / breedte / hoogte | 4.695 mm / 1.890 mm / 1.550 mm |
Wielbasis | 2.900 mm |
Massa leeg | 1.885 kg |
Laadvermogen | 540 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.600 kg / 750 kg |
Banden | 235/55R19Prijzen |
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
Stroomverbruik (WLTP) | 16,5 kWh/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 0 g/km |
Actieradius (WLTP) | 528 km |
Lezersreacties (48) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.