Stéphane vs Tom in kennis-challenge
NAPA geland in de Benelux
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
- advertorial
Kijk de know how challenge met Stéphane Kox en Tom Boonen. Ze zoomen in op de kennis over producten bij NAPA maar... wat weten ze er eigenlijk zelf van?
Je wordt niet groot en beroemd in auto-onderdelen als je geen kennis van zaken hebt. NAPA, de Amerikaanse reus in de wereld van auto-onderdelen, heeft die kennis serieus voor elkaar. Zowel In het land waar het begon, de USA, als voor de Europese markt. Want ook in kennis van producten wil NAPA staan voor kwaliteit.
Veertien productlijnen voert NAPA in Nederland. Dat assortiment is erg breed en snel beschikbaar, en daarnaast is het Amerikaanse bedrijf ook overtuigd van de kwaliteit van zijn producten. Vandaar de riante garantie van drie jaar. De kwaliteit loopt op tot het niveau van de professionele racerij. Daarom zie je Stéphane Kox en Tom Boonen optreden in de challenge video’s. Stéphane, autocoureur en autosport-presentatrice, en Tom, ex profwielrenner en nu autocoureur, zijn ambassadeurs van NAPA en brengen op ludieke wijze verschillende aspecten van NAPA naar voren. Dit keer: kennis van producten.
Coming to Europe
NAPA is niet alleen bekend vanwege de producten en de sponsoring van de Amerikaanse autosport. Ook de automotive kennis binnen het bedrijf staat hoog aangeschreven in de Verenigde Staten. En in Europa dan? Dat leggen we uit. Het bedrijf dat NAPA naar de Benelux heeft gehaald is Alliance Automotive Group Benelux. Dat bedrijf houdt er dezelfde filosofie op na als NAPA zelf: dichtbij de markt staan, samen optrekken met de garagehouder en de monteur en kennis delen. Samenwerken dus, voor het beste eindresultaat.
De taal van de professionals
Die filosofie wordt ondersteund door geavanceerde technische systemen. TECH360 is volgens Alliance Automotive Group Benelux het meest complete systeem om de garages technisch te ondersteunen en ook trainingen te geven. De experts achter TECH360 spreken de taal van de professionals die in de garage aan auto’s werken en vormen zo een ideale back up. Alle kennis van producten en autotechniek komt samen in PARTS360. Volgens de markt is dat de beste auto-onderdelencatalogus van Europa. Uitgangspunt van PARTS360 is dat de gebruiker met zijn bedrijf centraal staat. Er wordt gedacht vanuit de werkplaats en dat levert meer efficiëncy op. Dus aan de achterkant worden de verkooppunten van NAPA auto-onderdelen optimaal ondersteund. En dat samen met drie jaar garantie en een snelle levering voor alle gangbare Europese merken is meer dan geruststellend.