Volvo XC90 D5 Momentum (2005)

Volvo XC90
Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90Volvo XC90 - interieurVolvo XC90 - interieur

UitvoeringXC90 D5 Momentum
Bouwjaar2005

Ik heb bijna in alle volvo’s gereden en ben ook altijd tevreden geweest (Types 144, 240, 244GLE, V70, S40)tot ik de XC90 heb aangeschaft.
Met mijn laatste V70 bj 2002 benzine heb ik in twee jaar 180000km gereden geen enkele problemen. Volvo zoals het hoort.

Ervaringen XC90
Een heerlijke reisauto. Groot, redelijk zuinig, snel maar helaas niet zonder gebreken. De auto voelt wel zeer veilig aan, heeft een heerlijke zitpositie en dankzij de snelheidsafhankelijke stuurbetrachting een lust om te besturen.

MAAR WEL DE LAATSTE VOLVO .

Ik zie van schrijven van andere mensen ook dat ik niet de enige ben met dezelfde klachten over deze auto. Ik ben altijd tevreden over Service maar dat lost wel probleem van autos maar het probleem is dat ik steeds voor een nieuw probleem terug kom en blijf komen. Iets wat ik van volvos niet gewend ben.

31-12-2006 SPONTANE MOTOR STORING TIJDENS RIJDEN. NA EEN KNAL IN DE MOTOR KOMT AUTO TOT STILSTAND AUTO ZIT WEER BIJ VOLVO DEALER, WAAR DIE THUIS HOOR IK BEN ZAT!!!!!! ECHT ZAT. ’Altijd bij de Volvo dealer onderhouden’

Problemen
Zoveel om op te noemen van Tikken naar tokken aan alle kanten.
Motorisch als mechanisch.
Misschien is die van mij een maandagmorgen auto.....

3,5