AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Volkswagen Polo 1.2 TDI BlueMotion Trendline (2011)
autoreview
5
Signalement
Uitvoering | Polo 1.2 TDI BlueMotion Trendline |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2011 |
Jaar van aanschaf | 2011 |
KM-stand bij aanschaf | 10 km |
KM-stand laatst | 167.087 km |
auto moet er uit
- 167.087 km
Na vele jaren met een prettige ervaring gereden te hebben was de brandstofpomp met 160.000 versleten, waardoor er ijzerdeeltjes in de verstuivers kwamen. Deze verstuivers zijn daarop kapot gegaan.
De auto was net uit de garantie, en de reparatie (nieuwe verstuivers en brandstofpomp) werd niet in de coulanceregeling genomen aangezien ik buiten de dealer om een apk had geregeld en en kleine beurt.
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Volkswagen Polo
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Autotest
Dubbeltest: Volkswagen Tayron vs. Mazda CX-60 - Plug-in hybrides in tussenformaat
Nieuws
Britse klassiekerclub vreest komst zelfrijdende auto
Reportage
In Volkswagen-Audi-collectie van Audi Brussel zit een Lupo TDI die zeldzamer is dan een 911 uit 1972
Autotest
Test: KGM Torres Hybrid - Onbekende hybride in speelveld vol bekende concurrenten voelt aan als EV
Vergelijkende test