Toyota Verso 1.8 16v VVT-i Aspiration (2009)

autoreview

Toyota Verso
Toyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota VersoToyota Verso

Signalement

UitvoeringVerso 1.8 16v VVT-i Aspiration
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2015
KM-stand bij aanschaf118.000 km
KM-stand laatst263.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

tien jaar trots

  • 263.000 km

Deze wagen nu tien jaar in bezit en rijdt nog even probleemloos als bij aanschaf. Het is een zevenzitter en dat komt met een gezin af en toe goed van pas. De CVT zorgt inderdaad voor een loeiende motor bij stevig optrekken, maar daar staat een laag toerental op de snelweg tegenover: 2000 toeren bij 100 km/uur is weinig voor een benzinemotor zonder turbo. De automaat is ook vlot bij manoevreren: ik reed voor mijn werk eens in een andere auto met DSG en dan moet je na het inschakelen van D of R even geduld hebben voor de wagen gaat rijden. Onprettig als je dat niet gewend bent. Qua bandenlawaai had-ie stiller mogen zijn: bij mijn vorige auto (Toyota Avensis uit 1998) hoorde je minder bandengeruis.
De stoelen zitten goed, wel jammer is dat de rugleuning niet traploos verstelbaar is. De achterbank bestaat uit drie afzonderlijke, verschuifbare stoelen. De binnenruimte is riant te noemen, zeker als je de wagen van opzij bekijkt. Ook de hoofdruimte achterin is voldoende. Het verbuik is ongeveer 1 op 14. Al met al een prettige gezinswagen.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.