Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid 300 AWD Bi-Tone Plus (2021)
autoreview
Signalement
Uitvoering | RAV4 2.5 Plug-in Hybrid 300 AWD Bi-Tone Plus |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2021 |
Jaar van aanschaf | 2025 |
KM-stand bij aanschaf | 32.071 km |
KM-stand laatst | 32.071 km |
eerste half jaar
- 32.071 km
Voordat wij de toyota kochten reden wij in een skoda octavia plug-in hybrid. Het plug-in hybride rijden beviel zeer goed, maar de betrouwbaarheid van de octavia viel erg tegen
(versnellingsbak, ruit lekkage en aansluiting trekhaak) waarbij het VAG concern niet thuis gaf. Daarom op zoek gegaan naar een betrouwbare plug-in hybride die minimaal 1500 kg kon trekken omdat wij er vaak met een caravan op uit trekken. Het opladen thuis gebeurd grotendeels met zonnepanelen. Al snel kom je qua betrouwbaarheid uit bij toyota, mazda, of subaru. De voorkeur ging uit naar een Toyota RAV4, omdat dit wij dit model gewoon mooi vonden. Na eerst in Nederland gezocht te hebben (weinig aanbod en vaak al veel kilometers) een mooi exemplaar gevonden in Duitsland, net over de grens. De auto was 3,5 jaar oud en had 32000 op de teller, van binnen en van buiten in nieuwstaat, gekocht en onderhouden bij de Toyota garage waar hij te koop stond, 1 eigenaar gehad en uitgerust met trekhaak.
Inmiddels staat er iets meer dan 50000 km op de teller. Zowel mee op wintersport geweest als 10 weken met de caravan op stap naar spanje waar wij getrokken hebben.
In de 16000 km die wij er tot nu toe mee gereden hebben, geen enkel probleem gehad.
Zowel solo als met skibox of aanhangwagen is het een prettige reisgenoot. Mooi stil
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lezersreacties (0)
Reageren