Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Executive (2020) #2

autoreview

Toyota RAV4
Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4

Signalement

UitvoeringRAV4 2.5 Hybrid 2WD Executive
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2020
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf199.000 km
KM-stand laatst204.000 km
Lezerswaardering: 7%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Wát n tegenvaller!

  • 204.000 km

Van 2 autos naar 1 (zie mijn andere reviews).
Dus meest logisch was een Rav4 van het laatste model, een combinatie van de vorige 2 autos. Dacht ik.
Ik typ dit stukje vanaf een Frans zwembad, na 1200 km in de rav te hebben afgelegd.
Moesten we met de land Cruiser elke 500km 90 liter tanken, nu is dat elke 800km 45 liter. Zuuneg is ie wel. Maar ja: boven de 130 schreeuwt de motor het uit. Na 2 uur komt mijn rug in opstand. De koffers liggen op de achterbank want de electrische achterklep is een gedrocht: hij piept als een op hol geslagen rookmelder en besluit soms niet open te gaan of niet te sluiten.
Omdat ons hele gezin de auto gebruikt wilden we electrisch verstelbare stoelen. Waar de Lexus 3 geheugens had en het stuur mee verstelde, moeten we het hier doen met 2 geheugens, het stuur mag je handmatig verstellen. Deze auto is gericht op senioren. De lettertjes een symbooltjes in het display zijn echter zo klein, dat een leesbril noodzakelijk is. Tenslotte is het gelukt de stuurhulp die me piepend binnen de lijntjes houdt uit te schakelen. Google, bedankt.
Is er dan werkelijk niets positiefs te melden? Het is een Toyota dus al die overbodige gadgets zoals hierboven beschreven gaan nooit stuk. Helaas.

7,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Toyota RAV4

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (8)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.