Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Business (2023)

autoreview

Toyota RAV4
Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4Toyota RAV4

Signalement

UitvoeringRAV4 2.5 Hybrid 2WD Business
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2023
Jaar van aanschaf2023
KM-stand laatst100.500 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

de eerste 100,000 kilometer

  • 100.500 km

Na ruim 100.000 km in de afgelopen 2 jaar heb ik de RAV4 2.5 PHEV goed gebruikt. Ik ben uitermate tevreden over het rijcomfort, de wegligging en het vermogen. Met een stroomverbruik van gemiddeld 24.5 KWh en een benzineverbruik van gemiddeld 4.5 l/100km denk ik dat deze auto bijzonder zuinig is, zeker voor de afmetingen en mijn vlotte rijstijl. Ook voor een zware aanhanger zijn de ruim 3oo PK zeker voldoende. In deze periode alleen de garage gezien voor reguliere beurten, verder is er geen schroefje los geweest. Het enige is dat bij optrekken de benzinemotor door de CVT even veel hoge toeren maakt, dit klinkt nog steeds niet fijn. Verder zou een hoger trekgewicht op kenteken fijn zijn, dat is bij de nieuwe nu idd verhoogd naar 2 ton. Mocht de Corolla Cross ook een hoger trekgewicht krijgen zou ik die ook overwegen, anders gewoon weer een RAV4! Voorlopig op naar de 200.000 km!

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Toyota RAV4

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.