Toyota RAV4 2.5 Hybrid 2WD Business (2023)
autoreview
Signalement
Uitvoering | RAV4 2.5 Hybrid 2WD Business |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2023 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand laatst | 100.500 km |
de eerste 100,000 kilometer
- 100.500 km
Na ruim 100.000 km in de afgelopen 2 jaar heb ik de RAV4 2.5 PHEV goed gebruikt. Ik ben uitermate tevreden over het rijcomfort, de wegligging en het vermogen. Met een stroomverbruik van gemiddeld 24.5 KWh en een benzineverbruik van gemiddeld 4.5 l/100km denk ik dat deze auto bijzonder zuinig is, zeker voor de afmetingen en mijn vlotte rijstijl. Ook voor een zware aanhanger zijn de ruim 3oo PK zeker voldoende. In deze periode alleen de garage gezien voor reguliere beurten, verder is er geen schroefje los geweest. Het enige is dat bij optrekken de benzinemotor door de CVT even veel hoge toeren maakt, dit klinkt nog steeds niet fijn. Verder zou een hoger trekgewicht op kenteken fijn zijn, dat is bij de nieuwe nu idd verhoogd naar 2 ton. Mocht de Corolla Cross ook een hoger trekgewicht krijgen zou ik die ook overwegen, anders gewoon weer een RAV4! Voorlopig op naar de 200.000 km!
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.