Toyota C-HR Hybrid 140 First Edition (2024)

autoreview

Toyota C-HR
Toyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HRToyota C-HR

Signalement

UitvoeringC-HR Hybrid 140 First Edition
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand bij aanschaf5.700 km
KM-stand laatst5.700 km
Lezerswaardering: 54%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Positieve verrassing

  • 5.700 km

Ben met de C-HR gaan rijden n.a.v. een Duitse test waarin beschreven werd dat de auto duidelijk stiller en comfortabeler reed dan de gewone Corolla of de Corolla Cross
Dit ondanks het feit dat ze op hetzelfde platform gebouwd worden. Ook besturing en stoelen voelden voor mij aangenamer dan ik verwacht had. Na een teleurstellende eerdere ervaring met de Corolla Cross (veel geluid vanuit de wielkasten achter en windgeruis rond de spiegels) en daarna een duidelijk betere ervaring met het laatste model Corolla Station (toch niet vanwege te lage instap en laag zitten) de C-HR gekocht. Vanwege de vereiste kofferruimte de 1.8 gekocht waarin ik ook de proefrit maakte. Niet overweldigend maar duidelijk beter dan de vorige 1.8 en onder niet al te zware omstandigheden snel en stil genoeg. Negatief blijft het zicht opzij naar achteren maar BSM en 360° rondomzicht camera maken dit weer goed. Op dit moment staat de teller op 32000km en is de tevredenheid all over groot. Als je ervan houdt zijn de assistentiesystemen zeer prettig, vooral omdat ze rustig en niet te hectisch ingrijpen. Verbruik ligt alleen bij hogere snelheden op de Autobahn gemiddeld iets boven de 5 liter. Normaal tussen 4.2 en 4.8 en binnendoor op toeristische ritten gewoon onder de 4 liter.
Al met al zeer tevreden dus.

8,5
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

PRIVATE LEASE Toyota C-HR

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.