Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-cite (2018)

Toyota Aygo
Toyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota AygoToyota Aygo

UitvoeringAygo 1.0 VVT-i x-cite
Versnellingen5, Semi Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2019

Mooi kleine auto

Ik heb net mij rijbewijs en we hebben al een toyota auris hybride.
Maar we hadden een tweede auto nodig voor boodschappen.
Daar is de aygo zeker geschikt voor en is lekker zuinig voor mij gevoel.

PRIVATE LEASE Toyota Aygo