Tesla Model 3 Performance AWD (2024) #2

autoreview

Tesla Model 3
Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3Tesla Model 3

Signalement

UitvoeringModel 3 Performance AWD
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand laatst1 km
Lezerswaardering: 5%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Tesla Model Performance 2024

  • 5.000 km

Onlangs een proefrit gereden met de nieuwe model 3 performance. Ik was benieuwd of de bouwkwaliteit en belangrijk het onderstel mij dit keer wel zouden overtuigen. Momenteel rijd ik een BMW M4 Competition dus de lat ligt hoog. De model 3 is inmiddels een bekend gezicht op de weg. Vaak rijdend op de rechterbaan met een keurige snelheid om de accu te sparen. Leuk dat Tesla nu weer met een nieuwe spannende uitvoering komt. Hoewel het uiterlijk nog steeds bijzonder saai is en voornamelijk op de leasemarkt is gerichtBij het instappen valt mij direct op dat alles keurig is afgewerkt en de materiaal keuze prima is. En eindelijk is er gekozen voor fatsoenlijke voorstoelen met zijondersteuning wat een must is. Ik vind het interieur dan zeker ook een grote stap vooruitgegaan.

Nu het belangrijkste.. hoe rijdt deze auto. De acceleratie is zeer goed . Wat mij betreft is dit het enige interessante. Als de auto sportief gereden wordt met het nodige bochtenwerk komt het enorme gewicht in het geding.Ondanks het lage zwaartepunt van de accu's helt de Model 3 erg veel over in de bochten.Onderstuur overstuur de computer grijpt op alle mogelijke manieren in om alles in het gareel te houden. Helaas ben je op deze manier niet in contact met de model 3. Het onderstel is weinig communicatief waardoor de funfactor ontbreekt welke belangrijk is voor een echte rijdersauto. Daarnaast zit ik na een half uurtje sporten alweer bijna door de accu heen iets waar ik met de M4 geen last van heb.

 Mijn conclusie  beste acceleratie voor relatief weinig geld. Als je weinig of geen ervaring hebt met sportief autorijden is dit waarschijnlijk jouw keuze. De echte beleving ontbreekt denk hierbij aan een speelse achterkant met uit de bocht accelereren. Verder natuurlijk het geluid (als je Akrapovic gewend bent) en de emoties en uitstraling. Dus helaas wat mij betreft mag deze weer terug naar de tekentafel. Wil Tesla meedoen met de gevestigde orde dan zijn er meer eigenschappen nodig die het een tot een complete rijdersauto maken.

Mud 3

  • 1 km

Onlangs een proefrit gereden met de nieuwe model 3 performance. Ik was benieuwd of de bouwkwaliteit en belangrijk het onderstel mij dit keer wel zouden overtuigen. Momenteel rijd ik een BMW M4 Competition dus de lat ligt hoog. De model 3 is inmiddels een bekend gezicht op de weg. Vaak rijdend op de rechterbaan met een keurige snelheid om de accu te sparen. Leuk dat Tesla nu weer met een nieuwe spannende uitvoering komt. Hoewel het uiterlijk nog steeds bijzonder saai is en voornamelijk op de leasemarkt is gerichtBij het instappen valt mij direct op dat alles keurig is afgewerkt en de materiaal keuze prima is. En eindelijk is er gekozen voor fatsoenlijke voorstoelen met zijondersteuning wat een must is. Ik vind het interieur dan zeker ook een grote stap vooruitgegaan.
Nu het belangrijkste.. hoe rijdt deze auto. De acceleratie is zeer goed . Wat mij betreft is dit het enige interessante. Als de auto sportief gereden wordt met het nodige bochtenwerk komt het enorme gewicht in het geding.Ondanks het lage zwaartepunt van de accu's helt de Model 3 erg veel over in de bochten.Onderstuur overstuur de computer grijpt op alle mogelijke manieren in om alles in het gareel te houden. Helaas ben je op deze manier niet in contact met de model 3. Het onderstel is weinig communicatief waardoor de funfactor ontbreekt welke belangrijk is voor een echte rijdersauto. Daarnaast zit ik na een half uurtje sporten alweer bijna door de accu heen iets waar ik met de M4 geen last van heb.
 Mijn conclusie  beste acceleratie voor relatief weinig geld. Als je weinig of geen ervaring hebt met sportief autorijden is dit waarschijnlijk jouw keuze. De echte beleving ontbreekt denk hierbij aan een speelse achterkant met uit de bocht accelereren. Verder natuurlijk het geluid (als je Akrapovic gewend bent) en de emoties en uitstraling. Dus helaas wat mij betreft mag deze weer terug naar de tekentafel. Wil Tesla meedoen met de gevestigde orde dan zijn er meer eigenschappen nodig die het een tot een complete rijdersauto maken.

4,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

PRIVATE LEASE Tesla Model 3

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (23)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.