Suzuki Swift 1.5 Exclusive (2006)

Suzuki Swift 1.5 Exclusive (2006)

UitvoeringSwift 1.5 Exclusive
Bouwjaar2006

We hebben eind november de Swift besteld, en hij is 20 januari afgeleverd. Het is een complete prettige rijdende auto. We hebben er een in de kleur Pearl Supreme Red met het GT-pakket, stootstrips op de deuren, bumper beschermstrips voor en achter, en een bumperbeschermplaat bij de kofferbak. De auto bevalt uitstekend, het sleutelvrije start systeem is erg handig. Verder is de auto erg compleet uitgevoerd en ziet er met het GT-pakket erg leuk uit vinden wij. Ook op het gebied van veiligheid is de Exclusive uitvoering vrij compleet met, 2 frontairbags, zijairbags en gordijnairbags. De stuurbediening van de radio is niet logies, hij zoekt niet over de ingestelde voorkeurzenders maar gaat op frequentie zoeken.
Naar ons idee een auto met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

De achterbumper is duidelijk een tint lichter van kleur, ben hier voor teruggeweest.
Verkoper zegt dat dit komt omdat het kunststof is en hier weinig aan te doen is?. Moet nog uitzoeken hoe ik dit het beste aan kan pakken

Het laatste rvs stukje vaan de deurstrips sluit niet goed aan, hebben een setje nieuwe strips met de verkoper bekeken die exact hetzelfde probleem vertonen. Moet dus nog een oplossing voor komen.

Als we over een verkeersdrempel rijden, lijkt het er op dat de schokbrekers kraken.

PRIVATE LEASE Suzuki Swift