Seat Leon 1.6 Stylance (2006)

Seat Leon
Seat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat Leon - interieurSeat Leon - interieur

UitvoeringLeon 1.6 Stylance
Bouwjaar2006

Vorige week vrijdag 13-01-2006 onze Seat opgehaald bij dealer A. de Rijk in Roosendaal.
Na eerst ongeveer een jaar in een Bmw 330i gereden te hebben, nu weer eens tijd voor een Seat !
Dit is mijn 3e Seat, na eerst een Ibiza/Leon cupra gehad te hebben.

Mijn eerste indruk (na proefrit) was dat Seat boven verwachting op de goede weg naar boven is betreffende kwaliteit etc.
Ik heb uiteindelijk 3 proefritten gemaakt, want er was twijfel of we de Sport-up of de Stylance uitvoering zouden nemen.
Maar na een proefrit met Sport-up werdt me dat wel duidelijk. Die was veel te stug.
Dus in December een Seat 1.6 Stylance (kleur=zeeblauw) besteld, met als opties: radio cd.
Trouwens erg tevreden over het geluid!

De staat tot nu toe +/- 300 km.

1. Stuur staat scheef
2. rammeltje achter in de hoedenplank.
3. binnenspiegel trilt.

Wordt verholpen door dealer.

PRIVATE LEASE Seat Leon