Seat Leon 1.6 Sport (2006)

Seat Leon
Seat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat LeonSeat Leon - interieurSeat Leon - interieur

UitvoeringLeon 1.6 Sport
Bouwjaar2006

Auto nog maar 5 weken in bezit,dus eigenlijk wat kort om een auto te beoordelen.
Als ik volgend jaar weer schrijf dan hoop ik net zo positief te zijn als nu.

Eigenlijk was ik verkocht toen ik de auto voor het eerst zag staan in de schowroom.
Na de proefrit was ik helemaal verkocht (1.6 sport met sportondersel).
De wegligging is geweldig voor de sportieve rijders onder ons.

Wat mij overigens opvalt is: dat het windruis van de auto erg laag is t.o.v. mijn vorige auto (Space Star).

- kleine trilling in de linker achterdeur (wordt verholpen door de dealer
- het benzine verbruik is nog wat hoog maar ik hoop dat het nog wat zakt als de auto wat losser word.

PRIVATE LEASE Seat Leon