Renault Twingo (1994) #6

UitvoeringTwingo
Bouwjaar1994
Jaar van aanschaf2010

Super autootje

Na een kleine 60 andere auto's ( meestal VW ) nu mijn eerste Renault. Eigenlijk door omstandigheden genoodzaakt maar al gecharmeerd van de Twingo vanaf introductie. Wel dit "oude" model, de nieuwe vind ik eenheidsworst.
Een geinig autootje met een reuzachtig vouwdak wat me toch ook het "cabriogevoel" geeft.
Het is een autootje met gebruikssporen en heeft voor mij een niet "Twingo-minnende" bezitter/ster gehad.
Toch is alles nog redelijk heel, al zijn de deurgreepjes wel gebarsten ( twingo verschijnsel heb ik me laten vertellen ) maar verder technisch 100%. Start meteen, loopt heerlijk rustig ( voor dit kaliber auto ) in z'n vijf en met mijn af en toe weigerende digitale benzinemeter verbaas ik me over het zuinige verbruik.
WA verzekerd ( collectief ) voor 77 euries per jaar, wat wil je nog meer.
Verder ( nog ) geen roest te bekennen, ik ben kortom erg tevreden met dit autootje. Los gezien van het feit dat ik 'm pas net heb mag ik stellen wel een redelijke ervaring te hebben met auto's.
De kick die je echter krijgt in dit klein ruimtewonder ( van binnen is ie echt ruim ) heb ik nog zelden gehad, dak open en kachelen maar !
Het is als man wel wennen dat alle kerels nu kijken wie er toch in dat Twingootje zit maar dit heb ik er graag voor over ;o)
Zolang ik in dit budget moet zoeken zal de volgende zeker een gelijke Twingo worden.

PRIVATE LEASE Renault Twingo

Renault Twingo Electric Equilibre (5D/CVT)

DirectLease
Renault Twingo Electric Equilibre (5D/CVT)