Renault Austral hybrid 200 Techno (2023) #3

autoreview

Renault Austral
Renault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault AustralRenault Austral

Signalement

UitvoeringAustral hybrid 200 Techno
Versnellingen8, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2023
Jaar van aanschaf2023
KM-stand bij aanschaf14 km
KM-stand laatst14.695 km
Lezerswaardering: 15%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Nieuwe beleving

  • 170 km

Eindelijk mijn nieuwe Austral opgehaald in Zwolle, eerst een lange rit er naar toe met mijn betrouwbare Scenic.

Dan ophalen bij de dealer. Moest even wachten omdat er nog winterbanden onder moesten. Daarna uitleg over de basis functies en koppelen telefoon enz. Dit ging makkelijk.

Dan de eerste rit, kort naar kantoor maar wel aangenaam. Was wel even wennen voor me omdat ik een tijd geleden in een automaat had gereden. Het ging mij gelukkig goed af. En de rit was goed, en gaf mij een goed gevoel.

En dan weer de lange rit terug naar huis, dit gaf mij een goede kans om andere functies te testen. En dat werkte allemaal naar behoren. Lekker comfortabel, op Cuise control op de lange rustige stukken. En dan zelf controle op de drukke delen. Ging allemaal goed en de auto was goed te controleren en gaf een geode respons op mijn input.

Ik kijk ernaar uit naar vele kilometers rijplezier in deze auto.

6 maanden later

  • 14.695 km

Zo, 6 maanden deze quto in gebruik en ik ben er nog steeds blij mee.

Ondanks dat de automaat een beetje rumoerig is bij bepaalde snelheden, heb ik dat kunnen accepteren en heb ook geleerd hoe ik dat kan verminderen. Meestal is dat de rijmodus direct op Eco te zetten in plaats van de standaard comfort mode. Hiermee is de automaat veel rusitger.
Het zelfde kan ik zeggen over de cruise control, zodra de Eco mode aanstaat werkt deze een stuk rustiger en is dan zeer comfortabel tijdens het rijden. Al neem ik dan het langzamere versnellen voor wat het is. Daar wen je aan.

Ruimte in de auto is altijd practisch geweest voor mijn familie van 5, 3 volwassen kinderen.

Binnenkort een vakantie gepland met de auto, en we zullen dan zien hoe zuinig en comfortabel de auto is op zo'n lange rit.

8,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Renault Austral

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.