Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)

Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)
Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)Opel Zafira 1.6i-16V Comfort (1999)

UitvoeringZafira 1.6i-16V Comfort
Bouwjaar1999

Opel Zafira 1.6 16V

Onze vorige auto ( Opel Vectra) Had gebrek aan ruimte. Wel logisch voor 5 personen.
Daarom waren we aan het kijken voor een groter auto. Het moest natuurlik wel Opel blijven. Wij hebben zo goede ervaringen met Opel.
1e auto Opel Ascona
2e auto Opel kaddet
3e auto Opel Vectra en Opel Corsa
4e auto Opel Zafira

We waren er uit.
Het was een Opel Zafira 1.6 16v geworden.
Lekker ruim. Ruimte voor 7 personen.
Snel, en flink wat vermogen (100 Pk)
Zuinig verbruik Standaard is het verbruik 1 op 12.
Als je zuinig met deze auto rijdt haalt hij wel tussen de 1 op 13 en 1 op 15.
Best knap voor een auto van 1999.
De zafira is echt een aanrader als je van een ruime auto houd. Of als je een groot gezin hebt.