Kia Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicPlusLine (2023) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicPlusLine |
---|---|
Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2023 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand bij aanschaf | 10 km |
KM-stand laatst | 7.000 km |
Zeer tevreden
- 7.000 km
Hiervoor ook een Kia Niro HEV met grote tevredenheid gereden die ik in 2017 nieuw had gekocht en nu heb ingeruild met 108k op de teller. Lang bezig geweest met keuzetraject en op het laatst stond alleen nog de Toyota Corolla Cross op het lijstje naast de Kia Niro. De Toyota is afgevallen i.v.m. de hogere prijs. Ook nog de EV versie van de Niro overwogen maar ook die was te duur want kwam met gewenste uitrusting niet in aanmerking voor SEPP subsidie en er zijn teveel onzekerheden over overheidsmaatregelen (HSB) en energieprijzen. Dus uiteindelijk voor de Niro HEV gekozen in Dynamic Plus uitvoering.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Kia Niro
Had je deze auto's al gezien?

Kia Niro EV ExecutiveLine 64.8 kWh 1e Eigenaar | Dealer onderhouden | Fabrieksgarantie t/m 7-10-2029 +3x jaar* | Accu = 100% (SoH) | NAP
- 2022
- 19.092 km

Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine | Airco | navi | Camera | LM Velgen | Schuifdak | Stoelverwarming | Stuurverwarming | Stoelverkoeling | Privacy Glass |
- 2024
- 14.350 km

Kia Niro EV Light Edition 64.8 kWh
- 2024
- 26.957 km