Hyundai Ioniq 6 77.4kWh Connect (2025)

autoreview

Hyundai Ioniq 6
Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6Hyundai Ioniq 6

Signalement

UitvoeringIoniq 6 77.4kWh Connect
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2025
Jaar van aanschaf2025
KM-stand bij aanschaf10 km
KM-stand laatst10 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Direct een roadtrip

  • 10 km

Rijd al sinds 2018 elektrisch. Na 7 jaar Tesla werd het dankzij Musk tijd voor iets anders. Kijkend naar comfort en bereik kwam ik al snel bij de IONIQ 6 uit. De ene vindt het een mooie auto, de andere maar niks. Who cares? We reden twee dagen na ontvangst van de sleutels meteen naar Zuid-Europa. Eerste twee snellaadsessies in Frankrijk werden op 50 respectievelijk 31 procent afgebroken. Gelukkig bleef het daarbij. Laden gaat supersnel en in Zuid-Europa ben je blij met de superchargers van Tesla. Auto rijdt lekker en zuinig. De app is minder dan die van Tesla maar werkt wel. Verder mis ik vooral Spotify, TuneIn en internet, carplay werkt toch minder prettig. Gelukkig kun je sinds kort die vervelende waarschuwingsbiepjes als je te hard rijdt muten, moet wel elke keer weer maar in de Tesla kon dat niet en je werd er ook helemaal gek van. Wat ik ook absoluut niet mis aan de Tesla zijn de niet werkende ruitenwissers, de onmogelijkheid met Tesla in contact te komen, het continue phantom braking en de meeste Teslarijders zelf, het is een bijzonder volk. Het laden gaat supersnel, bij Tesla haal je je max rond de 30 procent, de IONIQ laadt bij 70 procent nog dik boven de 100 KW. Een teken dat Tesla, ooit de nummer 1, achter gebleven is in de ontwikkeling. Zelfs een XPeng laadt vele malen sneller dan een Tesla. Tot nu toe ben ik een tevreden leaserijder!

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Hyundai Ioniq 6

Gerelateerde forum topics

Praat verder op het forum