AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Honda Aerodeck Estate 2.0i LS (1996)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Aerodeck Estate 2.0i LS |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1996 |
| Jaar van aanschaf | 2005 |
| KM-stand bij aanschaf | 121.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Deze auto trok mijn aandacht vanwege de lage kilometerstand en het onderhoudsarme imago van Honda. Op zich ben ik niet teleurgesteld in mijn keuze. Ik rijd nu een klein half jaar in de Honda en hij rijd lekker. Deze auto is gefabriceerd in Amerika en onder de kap prijkt ook trots een klein lichtmetalen plaatje met daarop: ’Honda of America’. De auto is zeer comfortabel, goeie stoelen, electisch in hoogte verstelbaar zelfs! Enige minpunt vind ik de wat vage besturing, maar dat is vaker in dit segment, en helemaal als het een Amerikaan is.
PROBLEMEN
Uitlaat lek.
Raamrubbers versleten.
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Autotest

Honda Aerodeck Estate 2.0i LS (1995)
Achtergrond

Dit is waarom mysterieuze auto’s met blauwe lampen andere auto's aan de kant duwen
Mijn eerste auto

Nu zijn ze duurder maar Wiborg kon nog voor relatief weinig een Mazda MX-5 als eerste auto kopen
Vergelijkende test

De ooit zo normale Opel Ascona en Ford Taunus zijn 50 jaar later net zo speciaal als Manta en Capri
Proefrit

Lezersreacties (0)
Reageren