AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Ford B-MAX 1.0 EcoBoost 100pk Titanium (2014)

autoreview

Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX
Ford B-MAX

Signalement

UitvoeringB-MAX 1.0 EcoBoost 100pk Titanium
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2014
Jaar van aanschaf2014
KM-stand laatst105.000 km
Lezerswaardering: 41%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Abs

  • 105.000 km

Mijn auto is een Ford B-max, bouwjaar 2014.
Onlangs was het noodzakelijk dat de ABS pomp moest worden vervangen.
Rekening houdend met het milieu is deze reparatie uitgevoerd door de garage om de hoek .
Hierbij is gebruik gemaakt van een identieke ABS pomp uit een schadeauto.

Om de vervang pomp goed te laten communiceren met mijn auto, moest de vervang pomp ingeleerd worden bij de dealer.
Dit inleren is uiteindelijk niet gelukt omdat het om een eerder gebruikt apparaat ging. Rekening: 100 euro.

Oplossing was een nieuw exemplaar bij de dealer te laten plaatsen, kosten bijna 2000 euro.

Ik heb dit niet laten doen. De vervang pomp werkt goed, behalve dat het ABS lampje blijft branden.
Ford heeft de software kennelijk zo geprogrammeerd dat je gedwongen wordt een onzinnig dure reparatie te laten uitvoeren.

Dit wilde ik even melden, misschien zijn er meer van dit soort klachten.

7,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (2)

Reageren