Citroën C5 Break 1.8 16V Ligne Prestige (2004)

Citroen C5 Break
Citroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 BreakCitroen C5 - interieurCitroen C5 - interieurCitroen C5 - interieur

UitvoeringC5 Break 1.8 16V Ligne Prestige
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004

Stijlvol, comfortabel, geweldige wegligging en rijeigenschappen.

Motor bokt een beetje
Olieverbruik van 4,5 liter tot heden
Zeer hoog benzineverbruik van 1:8,5, normaal volgens dealer (onze Galaxy nam minder)
2 keer koppelingsschakelaar cruise defect
1 keer sensor ruitenwissers defect
2 nieuwe achterraammechanismes omdat de ramen zichzelf openden in plaats van sloten
1 nieuwe achterruit, achterruitverwarming defect, inmiddels waarschijnlijk weer stuk
deuren ontsluiten zichzelf! Van nieuw af eens per paar weken een ontsloten auto met de spiegels keurig ingeklapt. Nieuwe sleutel heeft niet geholpen, probleem is niet onder garantie opgelost.
1 keer ’ernstige storing veersysteem’ (fout door dealer verwijderd, reden onbekend)
1 keer ’fout uitlaatgassysteem’ (door dealer verwijderd, probleem niet opgelost)
1 keer een nacht niet gestart, geen oorzaak gevonden (gelukkig rijdt onze Ford Transit altijd)
Inmiddels gaan we onze laatste 2 weken in met deze auto. Van chagrijn ons verlies genomen en ingeruild op een Espace.

3,0