Audi A4 Allroad 2.0 TFSI quattro (2018)
autoreview
Signalement
Uitvoering | A4 Allroad 2.0 TFSI quattro |
---|---|
Versnellingen | 7, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2023 |
KM-stand bij aanschaf | 69.000 km |
KM-stand laatst | 113.500 km |
De beste tot nu
- 113.500 km
Na 2 jaar neem ik afscheid van de fijnste auto wat ik ooit bezat. Voorzien van alle mogelijke opties was het heerlijk om ontspannen kilometers te vreten. Stoel/ stuur verwarming (het eerste ook op de achterbank) stoel ventilatie, schuifdak, B&O installatie etc. Daarbij een heerlijke soepele motor die met lage toeren heerlijk zoeft op de Duitse autobahn. In Oostenrijk bracht de auto veilig op de meeste afgelegen besneeuwde plekken. 252 Pk staan continue ter beschikking om even in te halen of gewoon even van de acceleratie te genieten.
Zijn er ook nadelen. Ja, de bandenslijtage is vooral achter hoog. Icm met Quattro aandrijving zijn banden, bij meer dan 50% slijtage, ook duidelijk merkbaar en steeds onaangenamer te rijden. Voor ons nog het nadeel dat de auto iets te klein is, vandaar dat een upgrade naar een A6 aanstaande is
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lezersreacties (0)
Reageren