Ioniq 6 Connect

Signalement

Aangemeld sinds22 december 2009
Aantal reacties op artikelen33

Laatste reacties op artikelen

De Skoda Peaq is de Kodiaq die je nog wel mag leasen

Ik vind het best een geslaagd model om te zien. Maar ook deze valt bij mij af omdat ook deze net als...(23 juni 2026)

De Hyundai Ioniq 6 N is de eerste facelift-Ioniq 6 met een Nederlandse prijs

Ik vind hem erg gaaf, en met deze fiscale waarde wil ik hem wel 😃 de auto van de foto’s heeft een fiscale...(28 april 2026)

Mazda 6e 258pk 68.8 kWh Takumi Plus (2025)

Mijn ouders hebben ook gekozen voor de Mazda 6e in het donkerblauw in de Takumi uitvoering. Ik vind...(25 november 2025)

Gemiddelde aanschafprijs auto in Nederland door 50k-grens

Ja bizar hoeveel geld je tegenwoordig voor een beetje auto moet betalen. Als je als particulier een...(19 november 2025)

Smart #5 100kWh Summit Edition (2025)

Mooie auto, ik rij nu de IONIQ 6 maar deze staat zeker op het lijstje!(17 november 2025)

Tegen de Mazda 6e bewijst Tesla Model 3 dat het behalve goede EV ook een goede auto is

Elektrisch rijden heeft sowieso weinig emotie, maar persoonlijk vind ik Autoweek erg negatief over de...(16 november 2025)

Test Hyundai Ioniq 6 N – Brave e-sedan ontpopt zich als waanzinnig feestbeest

Dit wordt mijn volgende auto! Echt een dikke auto met een unieke uitstraling(7 november 2025)

Lekker praktisch, niet te groot, maximaal 20K: welke gebruikte stationwagon wordt 't?

Hoop geld voor zulke karig uitgeruste auto’s! Ik vind voor €21495 al een hele nette origineel nederlandse...(26 oktober 2025)