
Ford Focus
Wagon 1.6 Trend AIRCO *apk:04-2026*
€ 2.9992009209.935 km
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
Handmatig
Benzine
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Rijden op de ingestelde snelheid
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Stationwagen (5 deuren) |
Kleur | Wit |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Datum eerste toelating | 12 maart 2009 |
APK | 16 april 2026 |
BTW aftrekbaar | nee |
Import auto | ja |
Wegenbelasting/3mnd | € 166 - € 182 |
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Laadvermogen: 643 kg
Wielbasis: 264 cm
Emissieklasse: Euro 4
Waarom een auto kopen bij Andreas (auto groothandel)?
Wij hebben 20 jaar ervaring in de autobranche en door ons grote netwerk kunnen wij auto's leveren voor scherpe prijzen! Geen afleverkosten. Geen dure showroom of 5 man personeel maar voordeel waar u wat aan heeft. Al onze auto's zijn voorzien van ruime of NIEUWE apk en alles staat klaar om gelijk mee te nemen. Dus geen week wachten op uw aankoop!
Inruil en financiering mogelijk!
Ook voor export papieren afmelden en verzekering!
Even bellen voor vertrek aub!
www.ANDREASAUTOS.nl
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Stationwagen (5 deuren) |
Kleur | Wit |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aandrijving | Voorwiel |
Transmissie | 5 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1.596 cc |
Max. vermogen | 74 kW (101 pk) |
Max. koppel | 150 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 4.468 x 1.839 x 1.503 mm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Massa | 1.177 kg |
Max. toelaatbare massa | 1.820 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Inhoud bagageruimte | 503 - 1.573 l |
Inhoud brandstoftank | 54 l |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Actieradius | 805 km |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 8,7 l/100km (1 op 11,5) |
Brandstofverbruik buitenweg | 5,5 l/100km (1 op 18,2) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 6,7 l/100km (1 op 14,9) |
CO2-uitstoot | 159 g/km |
Energielabel | B |