
Citroën C1
1.0 VTi Feel | Airco | 12 mnd Garantie |
€ 9.945202050.512 km
Handmatig
Benzine
Hatchback
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2020 |
KM stand | 50.512 |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Hatchback (5 deuren) |
Kleur | Zwart |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Datum eerste toelating | 30 april 2020 |
APK | 30 april 2026 |
BTW aftrekbaar | ja |
Catalogusprijs | € 13.905 |
Wegenbelasting/3mnd | € 67 - € 74 |
Modelreeks: 2014 - 2022
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Laadvermogen: 425 kg
Wielbasis: 234 cm
Interieurkleur: Instelbare snelheidsbegrenzer
CO₂-uitstoot (NEDC): 85 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Inbegrepen afleverpakket: Kies voor de Bovag Plus zekerheden van Auto Smeeing : Kijk op Autosmeeing.nl voor alle info over onze Bovag Plus standaards.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Altijd 1 jaar bovag garantie, Keuze om te verlengen naar 2 jaar garantie, Kies voor Auto Smeeing Bovag Plus zekerheid, Mobiliteitsgarantie, Onderhoud volgens fabrieksschema
Neem voor meer informatie contact op met Robert Smeeing
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Hatchback (5 deuren) |
Kleur | Zwart |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aandrijving | Voorwiel |
Transmissie | 5 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 53 kW (72 pk) |
Max. koppel | 93 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 3.470 x 1.620 x 1.460 mm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Massa | 815 kg |
Max. toelaatbare massa | 1.240 kg |
Inhoud bagageruimte | 196 - 780 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Topsnelheid | 160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,6 s |
Actieradius | 945 km |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 4,3 l/100km (1 op 23,3) |
Brandstofverbruik buitenweg | 3,4 l/100km (1 op 29,4) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 3,7 l/100km (1 op 27,0) |
CO2-uitstoot | 85 g/km |
Energielabel | B |