
BMW 3-Serie
(e90) 316i 136pk M Sport Edition HIGH EXE.
€ 12.8502014157.057 km
Climate control
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
NAP-Check
Kilometerstand gecontroleerd
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Kilometerstand gecontroleerd
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Stationwagen (4 deuren) |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Datum eerste toelating | 31 december 2014 |
APK | 11 januari 2026 |
BTW aftrekbaar | nee |
Catalogusprijs | € 40.466 |
Wegenbelasting/3mnd | € 217 - € 240 |
Deze auto izgst van onderhoud - onderhoudshistorie en NAP aanwezig - de auto wordt afgeleverd met een beurt en een nieuwe APK en ^mnd BOVAG garantie - wilt u 12 mnd. BOVAG garantie dan rekenen we daarvoor een bedrag van € 595,= - inruil is mogelijk - bel voor meer informatie met Wim v.d.Broek 06-51429860
Constructiejaar: 2014-12
Laadvermogen: 620 kg
Wielbasis: 281 cm
Interieurkleur: Licht grijs
Emissieklasse: Euro 6
Beschikbare afleverpakketten:
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Stationwagen (4 deuren) |
Kleur | Zwart (Metallic) |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aandrijving | Achterwiel |
Transmissie | 6 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1.598 cc |
Max. vermogen | 100 kW (136 pk) |
Max. koppel | 220 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 4.620 x 1.810 x 1.430 mm |
Massa | 1.425 kg |
Max. toelaatbare massa | 2.045 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Inhoud bagageruimte | 495 - 1.500 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
Actieradius | 967 km |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 8,1 l/100km (1 op 12,3) |
Brandstofverbruik buitenweg | 5,0 l/100km (1 op 20,0) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 6,2 l/100km (1 op 16,1) |
CO2-uitstoot | 143 g/km |
Energielabel | C |