- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check Z-920-GH
RENAULT CAPTUR | 2024
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.515 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 204 km/h De CAPTUR is 32 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.029 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerlen met een kilometerstand van 21.000 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 7.267 |
Nieuwprijs | € 39.515 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Renault Captur Techno Tce 90 | 360 camera | Parkeersensor voor, zij en achter | grootscherm navigatie | tijdelijk gratis Top Afleverpakket twv Eur 69
- 2024
- 17.328 km

Renault Captur 101pk TCe Intens Camera | Climate | Cruise | Navi | Parkeersens. v+a
- 2020
- 19.318 km

Renault Captur 1.3 TCe Intens
- 2019
- 75.731 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 maart 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 maart 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 maart 2028 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5H E4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 116 kW / 158 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 3 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 133 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,38 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.273 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.834 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/60R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 204 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,5 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 158 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Captur TCe 160 Techno22 - 24BA5SUV
- Captur TCe 160 Iconic22 - 24BA5SUV
- Captur TCe 160 R.S. Line22 - 24BA5SUV
- Captur TCe 160 Rive Gauche22 - 24BA5SUV
- Captur mild hybrid 160 Techno24 - 25BA5SUV
- Captur mild hybrid 160 esprit Alpine24 - 25BA5SUV
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota Yaris Cross vs. Renault Captur - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

Z-920-GH
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.