- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MERCEDES-AMG AMG C63 S is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar oud. In april 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 140.173 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 510 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MERCEDES-AMG heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,6 l/100 km. De AMG C63 S is 128 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Uden met een kilometerstand van 112.390 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MERCEDES-AMG |
Model | AMG C63 S |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 7 versnellingen |
BPM | € 15.516 |
Nieuwprijs | € 140.173 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 25 augustus 2016 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 april 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 mei 2025 |
APK melddatum | 27 juni 2024 |
APK vervaldatum | 27 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op dwarsbalk v. r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 177980 |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3982 cc |
Max. vermogen | 375 kW / 510 pk |
Geluidsniveau stationair | 95 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 200 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.001 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | G |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.700 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.320 kg |
Voorasdruk | 1.090 kg |
Achterasdruk | 1.250 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 4.771 mm |
Breedte | 1.839 mm |
Hoogte | 1.444 mm |
Wielbasis | 2.840 mm |
Bandenmaat (origineel) | 265/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,1 s |
Maximum vermogen | 375 kW / 510 pk |
Maximum koppel | 700 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1510 l |
Inhoud brandstoftank | 66 l |
Segment | D |
In 2007 maakte de tweede generatie Mercedes-Benz C-klasse plaats voor zijn opvolger: de W204. Deze is al sinds 2014 niet meer in productie, maar we zien hem nog steeds regelmatig op de weg. En dat is niet voor niets: deze vierde generatie C-klasse rijdt erg prettig, zoals we dat van Mercedes gewend zijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.