- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check XS-771-L
MAZDA CX-5 | 2015
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar oud. In juni 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.814 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 165 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De CX-5 is 25 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 356 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.847 |
Nieuwprijs | € 31.814 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 juni 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 juni 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 mei 2025 |
APK melddatum | 9 mei 2025 |
APK vervaldatum | 6 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 121 kW / 165 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.290 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
Voorasdruk | 990 kg |
Achterasdruk | 1.045 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 690 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
Maximum koppel | 210 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 56 l |
Segment | L |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 S12 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 TS12 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 TS+12 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 Skylease+13 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 Skylease13 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 S15 - 17BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 TS15 - 17BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 TS+15 - 17BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease15 - 17BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease+15 - 17BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 165 Skylease GT15 - 17BH5SUV
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

XS-771-L
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.