- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check XP-940-B
MAZDA CX-5 | 2013
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar oud. In februari 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.029 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 160 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CX-5 is 430 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 7.639 |
Nieuwprijs | € 36.029 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 18 juni 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 februari 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 mei 2024 |
APK melddatum | 1 februari 2024 |
APK vervaldatum | 22 februari 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 118 kW / 160 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | B |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.350 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.005 kg |
Voorasdruk | 1.015 kg |
Achterasdruk | 1.090 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
Maximum koppel | 210 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 56 l |
Segment | L |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 S12 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 TS12 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 TS+12 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 TS+ Lease Pack12 - 13BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 Skylease+13 - 15BH5SUV
- CX-5 SkyActiv-G 2.0 Skylease13 - 15BH5SUV
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Mazda CX-5 (2012)
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE MAZDA

XP-940-B
Mazda CX-5
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.