
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze NISSAN QASHQAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 8 jaar en 11 maanden oud. In december 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 33.926 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De NISSAN heeft een topsnelheid van 182 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De QASHQAI is 9 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 55 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuw Bergen met een kilometerstand van 255.947 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | NISSAN |
| Model | QASHQAI |
| Kleur | bruin |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 5.198 |
| Nieuwprijs | € 33.926 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 22 november 2016 |
| Datum eerste registratie Nederland | 19 december 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 17 oktober 2025 |
| APK melddatum | 6 december 2024 |
| APK vervaldatum | 21 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schutbord |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K9K |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1461 cc |
| Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 103 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.285 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.910 kg |
| Voorasdruk | 1.010 kg |
| Achterasdruk | 970 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.350 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 692 kg |
| Lengte | 4.380 mm |
| Breedte | 1.806 mm |
| Hoogte | 1.624 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/65R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 182 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,9 s |
| Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Maximum koppel | 260 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 100 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 430 - 1585 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | L |
De tweede generatie Qashqai werd geproduceerd tussen 2014 en 2021. Hij bouwde voort op het succes van zijn voorganger en bracht verbeteringen in technologie, rijeigenschappen en ruimte. Daardoor werd hij in Nederland zelfs nog populairder dan de oudere variant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


